Saturday, September 1, 2012

《前男友》Ex-Boyfriend

A little sharing about this Taiwan drama show I've watched recently :)
It's pretty "adult" drama, it includes some bed scene and kissing ~
But overall, it's a super nice show and it made me learnt something !



Here are the few main character in the drama !
Ps : Details taken from Here :)



Here are some captions for each episode, pretty interesting :)

Episode 01 :
好久不見,妳最近過得好嗎?
我好不好,關你屁事啊。

Episode 02 :
分手的前男友,就跟死了沒兩樣

Episode 03 :
原來最令人遺憾的,不是當年分手的眼淚。
而是,我們誰也回不到相戀的那一天。

Episode 04 :
十八歲,喜歡一個人,就是全世界。
二十八歲,學會一個人,才是現實世界。

Episode 05:
如果還有機會讓我重來一次,
就算要我犧牲全世界,
我都絕對不會再放手。

Episode 06 :
在愛情裡,不能只有一個人做決定。
不管快樂,還是委屈。

Episode 07 :
我以為我是希望得到你的祝福。
但我錯了…因為這份祝福讓我有點痛。

Episode 08 :
我還有沒有勇氣什麼都不要,
就只選擇你一個人成為我的全世界?

Episode 09 :
我以為我可以習慣沒有你的生活,但我卻不知道。
沒有人可以習慣心裡失去一個人的痛。

Episode 10 :
我從來都不知道,原來人的心真的會很痛。
不論你怎麼拼命掙扎都無法擺脫。

Episode 11 :
如果我現在學會珍惜,
是不是,就不會再失去了。。
是不是。。就會把你還給我了?

Episode 12 :
為了要忘記你,所以我決定把想你的心情,
藏在心裡最深處。誰知道,
越藏越裡面,越藏越忘不了你。

Episode 13 :
我們以為我們擁抱是永遠。
但其實我們擁有的只有那瞬間。。。

Episode 14 :
你不是不愛我了,你只是要到一個,
很遠很遠的地方,一個我永遠都到不了的地方。。
這樣想,我會好過一點。。

The captions are found at the start of every episode :)
Every caption somehow shows what that episode is about ~

AND HERE HERE HERE ~

Photos of the drama ! Super nice ♥♥
Credit : HERE !



It's a pretty touching drama, and it actually reflect on real life ?
Just like you and me, we all have one "ex-boyfriend" that is unforgettable..
No matter what's the reason for breaking up, a little regret here and there ?
We still wish for the best for one another and of cause, happiness :)
I pretty love the ending I must say... Ah Shit, cannot spoil cannot spoil !
Anyway ! Go catch it if you haven't watch this drama, me rating 9/10 !
Lastly, here's two sound track of this drama ! Check it out ;)

No comments:

Post a Comment